Smart Destinations Launches “Thanks a Million!” Sweepstakes

To honor the milestone of welcoming two million customers, Smart Destinations launches “Thanks a Million” Sweepstakes.

Destinazioni intelligenti ha annunciato oggi l'avvio di un concorso giveaway viaggio massiccia - il "Grazie mille" lotterie. A partire da questa estate, Meta intelligenti ha aiutato due milioni di viaggiatori risparmiare sui costi di attrazione in tutto il paese. Per celebrare questo traguardo, l'azienda dedica un intero mese per andare City Card e Explorer Passo omaggi, tra cui una vacanza Gran Premio per due. I "Grazie a Million" lotterie si apre oggi e si chiude agosto 31 , 2014 .

“Reaching two million customers is an exciting milestone for us,” said Ted Stimpson, CEO of Smart Destinations. “The “Thanks a Million!” sweepstakes is our way of saying thank you to our customers for all they have contributed towards getting us where we are today.”

The Grand Prize of the “Thanks a Million” sweepstakes is a free trip for two to the winner’s choice of New York, Chicago, Boston, San Francisco, San Diego, Los Angeles, Oahu, Miami, or Orlando. Prize winnings include round-trip airfare, hotel accommodations for three nights, and two 3-Day Go City Cards. Winners will be selected in a random drawing from all eligible submissions on August 31, 2014. Winners will be notified via e-mail on or around September 8, 2014.

Smart Destinations’ travel experts will also choose one lucky winner per day to receive one Go City Card or Explorer Pass for a destination of the winner’s choice among their nine markets. Winners will be contacted via email at the end of each day, beginning August 1, 2014. Each daily winner, in addition to all other submissions, will be entered into the drawing for the Grand Prize. The “Thanks a Million” sweepstakes will run for the entire month of August.

For more information and to enter the “Thanks a Million” sweepstakes, visit www.facebook.com/SmartDestinations and fill out an entry form. Participants must like Smart Destinations on Facebook to enter. Limit one entry per person. To learn more about Smart Destinations’ Go City Cards and Explorer Passes and their summer-long customer appreciation efforts, visit www.smartdestinations.com and www.smartdestinations.com/blog/on-sale-now/.

Smart Destinations aiuta i viaggiatori a godersi più attività nelle loro destinazioni per meno. Con i pass per attrazione fisica e fisica multi-attrazione, i visitatori godono di opzioni di acquisto flessibili, fino a un massimo di risparmi 55 % di sconto sui prezzi di ingresso regolari, e la comodità di saltare la coda nelle attrazioni più popolari. Disponibili online e nei punti vendita al dettaglio, i pass Smart Destinations, tra cui Go City Cards, Explorer Pass e Go Select Pass, consentono di accedere a più di 400 attrazioni in nove destinazioni statunitensi, tra cui New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco e Boston. Per maggiori informazioni visita: www.smartdestinations.com.