Smart Destinations Granted Patent for Programmable Ticketing System Platform Installed at over 500 Top Tourist Attractions

Boston, MA — Smart Destinations, the leading provider of attraction passes in North America, announces that a patent for its industry leading technology platform has been granted. This patented technology enables Smart Destinations’ products, such as the all-inclusive Go Card and flexible Explorer Pass to deliver value, convenience and personalization to suit customer and partner needs. These products have granted over 4 million visitors access to top attractions, museums and tours in North America including Sea World, Universal Studios, The Empire State Building, Museum of Modern Art, and many more.

“This patent further establishes Smart Destinations as a travel and ticketing technology innovator,” says Kevin McLaughlin, CEO and Founder of Smart Destinations. “This patented technology allows Smart Destinations to deliver products with flexible properties and a customizable access control, increasing the value for our partners as well as ensuring a superior visitor experience.”

The United States Patent Office has granted the company patent # 7,765,128 B2 that covers the technology in Smart Destination’s programmable ticketing system. The system enables the creation and management of a wide range of appealing products. It allows access to attractions to be managed based on product properties whether connected to a real-time network or operating in a disconnected manner, making it simple and easy to use for both consumers and attractions.

Meta intelligenti, con sede a Boston, Mass è il principale fornitore di attrazione turistica passa 15 principali destinazioni di viaggio del Nord America da Oahu a New York City. Destinazioni intelligenti 'Go Card e Explorer passa offerta prepagato accesso a oltre 500 cose divertenti da fare tra cui musei, attrazioni e visite guidate per un prezzo fisso. La combinazione di risparmio e convenienza ha portato a oltre 4 milione di visitatori, un 94 % Di soddisfazione del cliente e posto l'azienda sul Inc 5000 elenco delle aziende in più rapida crescita per l'ultimo 3 anni. Distribuito attraverso i principali servizi di viaggio in 25 Paesi e sul Web, prodotti intelligenti destinazioni "sono un" compagno di fiducia "per la migliore destinazione ha da offrire ad un prezzo imbattibile. Per ulteriori informazioni sulla partecipazione al programma, l'azienda ei suoi prodotti, visitare il sito www.smartdestinations.com .