Smart Destinations End of Summer Sale 2014

Beginning this week Smart Destinations will be offering special sale prices on their most popular products for an end of summer sale.

Beginning this week, Smart Destinations will be introducing special pricing on many of their most popular Go City Cards to support late-summer travel. Customers will save up to 22% on select Go City Cards and Explorer Passes. Sale pricing is only available online or over the phone through 9/1/2014.

Insieme al personalizzabile Go Select Passi e curata Go Select Packages, Meta intelligente 'all-inclusive Go Città Cards sono ora disponibili attraverso opzione di consegna digitale esclusivo della società. Con la possibilità di visualizzare il passo su uno smartphone di ammissione e biglietti per tenere traccia di, i viaggiatori hanno meno di cui preoccuparsi per dell'ultimo minuto piani Labor Day Weekend. Tutti Go Città carte anche venire con i benefici extra come una guida a colori, saltare i privilegi in linea da attrazioni chiave, e ulteriori sconti su negozi, ristoranti, e di intrattenimento.

Labor Day destinations such as Oahu, Los Angeles, San Diego, and Miami offer for many a last opportunity to enjoy warm weather before the fall. Popular Oahu attractions like surfing, paddle-boarding, or kayaking showcase the best of the tropical Pacific, while San Diego attractions like the San Diego Zoo and San Diego Zoo Safari Park ease the transition into school with an educational twist on the excitement of animal encounters.

Other favorite Labor Day destinations include urban centers of culture like New York, Chicago, and Boston. Iconic attractions like the Empire State Building, Shedd Aquarium, and the Boston Museum of Fine Arts (MFA) remain perennial family favorites. With Go City Cards, Smart Destinations customers can save time by avoiding ticket lines, get access to some special exhibits and performances, and enjoy the freedom of choice in all their attraction visits.

This end of summer sale begins 8/22/14. Sale prices will be available concurrently with the last ten days of the “Thanks a Million!” Sweepstakes (sweepstakes closes at 11:59 PST 8/31/14).

Smart Destinations aiuta i viaggiatori a godersi più attività nelle loro destinazioni per meno. Con i pass per attrazione fisica e fisica multi-attrazione, i visitatori godono di opzioni di acquisto flessibili, fino a un massimo di risparmi 55 % di sconto sui prezzi di ingresso regolari, e la comodità di saltare la coda nelle attrazioni più popolari. Disponibili online e nei punti vendita al dettaglio, i pass Smart Destinations, tra cui Go City Cards, Explorer Pass e Go Select Pass, consentono di accedere a più di 400 attrazioni in nove destinazioni statunitensi, tra cui New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco e Boston. Per maggiori informazioni visita: www.smartdestinations.com.