Smart Destinations Delivers 4 Millionth Attraction Visit

Boston, MA — Smart Destinations, the company behind Go City Cards and Explorer Passes, announces their 4,000,000 visit using their pre-paid all access attraction passes. The visit was made at the San Diego Zoo using a Go San Diego Card. “We’ve only scratched… [Read More]

“We’ve only scratched the surface at overturning the way people purchase sight and attraction tickets,” said Cecilia Dahl, founder and President of Smart Destinations. “Most people still stand in line and pay whatever price they are charging at the ticket window. Sending 4 million visits to our partners is the beginning of a meaningful change. That’s 4 million visits where people saved money and time as well.”

To further accelerate the rate of change around how travelers visit museums, tours, and attractions, Smart Destinations recently launched the Custom Explorer Pass across most of its 14 destinations. This capability allows customers to choose exactly what attractions they want to do and see, have them built into a custom pass that costs less than buying separate tickets, and then works as an admission ticket to everything they selected.

“The Internet has dramatically expanded the possibilities around personalization and customization generally. By combining that with our ticketing platform, we’ve been able to broaden it into the travel space,” Dahl said. “Consumers have become accustomed to a “have it your way model” and our custom product allows us to offer them exactly that.”

Destinazioni intelligenti continua anche ad aumentare il numero di attrazioni che offre in ogni destinazione. Alcuni dei punti salienti aggiunti 2010 includere SeaWorld San Diego , Madame Tussauds di Hollywood , e il CN Tower di Toronto.

Smart Destinations è il principale fornitore di ingressi illimitati per visite turistiche 15 principali destinazioni di viaggio del Nord America da Oahu a Boston. Il sistema di bigliettazione di Smart Destinations comprende 425 musei, attrazioni e tour, aggregandoli in ciascuna destinazione su prezzi fissi, prodotti a più ingressi, risultanti fino a 50 Risparmio% rispetto all'acquisto di biglietti separati. La combinazione di risparmio e convenienza ha portato a 94 % di soddisfazione del cliente misurata da 3 ricerca del partito e ha aiutato il rango della compagnia 78 sopra Inc. Magazine 2008 lista dei 500 aziende in più rapida crescita. Distribuito attraverso i principali servizi di viaggio in 25 Paesi come il Web, i prodotti Smart Destinations sono un "compagno fidato" per il meglio che una destinazione può offrire a un prezzo imbattibile. Per maggiori informazioni sull'azienda e sui suoi prodotti, visita www.smartdestinations.com .