Smart Destinations Announces One Millionth Attraction Visitor

Boston, MA — Smart Destinations marked their one millionth attraction visitor with a surprise celebration at Beantown Trolley last Friday. Sharon and Peter Jenkins with son Martin used a Go Boston™ Card for a 2 day Beantown Trolley Pass and became Smart Destinations’ one millionth attraction visitors. Co-Founders of Smart Destinations Kevin McLaughlin and Cecilia Dahl were on hand with their Boston-based team along with Larry Anzuoni of Brush Hill Tours to present the Jenkins family with a $500 American Express gift card and a basket filled with Boston souvenirs.

“We were just saying what a great value the Go Boston Card is,” noted Peter Jenkins when his family learned they were the millionth attraction visitors. Peter and family were visiting from Glasgow, Scotland and planned to spend the day on a Beantown Trolley Tour, one of the most popular attractions available in the Go Boston Card.

“Beantown Trolley epitomizes Boston tourism with a fully narrated hop-on hop-off tour. Many of our customers use the tour as a means of transportation to get from one attraction to the next while enjoying admissions along the way with their Go Boston Card. We are thrilled to be celebrating this milestone with our partner in tourism,” said Smart Destinations president Cecilia Dahl. “Not only has our company grown in the last several years through our partnership with the attractions in all of our markets, but we have also been able to contribute to a million wonderful memories.”

Go Boston Carta è stato il primo Smart Meta ' 11 attrazione all-inclusive passa tutta la nazione. Lanciato nel 2003 , Il passo è cresciuto fino a essere uno dei modi più popolari per i turisti in giornata di godere l'intera esperienza di vacanza a Boston.

Go Biglietti da visita sono ora disponibili anche nelle seguenti città degli Stati Uniti: San Francisco, Seattle, Chicago, San Diego, Orlando, Miami, Oahu, e Los Angeles. Le aggiunte più recenti includono Go Blue Ridge Card e Go Maui Card, così come una linea di prodotti sorella di Explorer passa a New York, Boston e altre sei destinazioni. Queste tessere smart card abilitata attrazione dare ai visitatori e gli abitanti inclusi ammissione alle principali attrazioni, così come il risparmio esclusivi su ristoranti, negozi, noleggio auto e altro ancora.

“Smart Destinations offers an easy, affordable option for all types of travelers, and we are pleased to be part of the Go Boston Card,” said Larry Anzuoni, president of Brush Hill Tours, which operates the Beantown Trolley Tour and many other Boston tours. “It’s a win-win for the customer and the partner companies.”

Smart Destinations products make the visitor experience easy and convenient. Customers carry one credit card-sized card and never have to worry about coupons or cash. Attraction partners appreciate not only the Card’s track record, but the ease in Smart Destinations’ advanced paperless technology, with ongoing, detailed reports about usage and automatic, on-time payment, and its wide global distribution networks in more than 25 countries.

Go Visitor Cards and Explorer Passes are available online atwww.GoCardUSA.comwww.SmartDestinations.com or through any of Smart Destinations’ global distribution partners.

Smart Destinations a colpo d'occhio:

• Lancio della Go Boston ™ Card in 2003 , Vai a San Francisco ™ Card in 2004 , seguito da 10 città aggiuntive in 2005 , 2006 e più recentemente New York City, Blue Ridge e Maui in 2007 .
  • Più di 1 , 000 partner di distribuzione e affiliati in oltre 25 paesi, tra cui Virgin Holidays, American Airlines Vacations, Southwest Vacations, Mark Travel Corporation, National Leisure Group e importanti tour operator online come Expedia, Travelocity, Viator, Orbitz e altro ancora.
  • Destinatario di più di $ 7 . 5 M investimento da North Hill Ventures, la divisione di venture capital di Capital One e Zon Capital Partners, una società di venture capital privata.
  • Cecilia Dahl, Presidente e fondatrice, è una veterana del settore del business dei viaggi all'ingrosso, in precedenza con Collette Vacations. Kevin McLaughlin, CEO e fondatore, è un imprenditore veterano con esperienza nel marketing e nella gestione dei prodotti per prodotti high tech.

Go Cards At A Glance:

• The product is a single, easy-to-carry smartcard used as a ticket for unlimited attraction admissions that eliminates paperwork and coupons.
  • Guida di accompagnamento sono elencati i luoghi inclusi, consigli divertenti e mappe dettagliate, oltre ad informazioni sui negozi e ristoranti che offrono un risparmio di valore esclusiva ai possessori della carta.
  • 2, 3, 5 and 7-day Cards available.
  • Key tourist destination points of sale, plus central voucher redemption locations for those traveling on packages.

Smart Destination, con sede a Boston, MA, con sedi in tutto il Nord America, è il principale fornitore di pass per l'ingresso illimitato 15 principali destinazioni di viaggio del Nord America da Oahu a New York City. Le Go Card e gli Explorer Pass delle Smart Destinations offrono accesso prepagato a oltre 425 musei, attrazioni e tour per un prezzo fisso. La combinazione di risparmio e convenienza ha portato a 94 % di soddisfazione del cliente misurata da 3 ricerca del partito e ha aiutato il rango della compagnia 78 sull'inc 500 elenco delle aziende in più rapida crescita. Distribuito attraverso i principali servizi di viaggio in 25 paesi, dipartimenti HR aziendali e dei loro fornitori, così come sul Web, i prodotti Smart Destinations sono un "compagno fidato" per il meglio che una destinazione ha da offrire a un prezzo imbattibile.