Quack! Quack! Duck Tour is Back, at HALF Price Admission. The Go Boston Card Just Got Better.

Boston, MA — Smart Destinations, the company behind Go Cards and Explorer Passes, offers a half price Boston Duck Tour ticket to all Go Boston Card holders. Simply present a valid Go Boston Card and get a Duck Tour for only $16.28 for an adult ticket (regularly $32.57) or $11.00 for a child (regularly $22.05). The Go Boston Card itself continues provides free admission to over 70 of Boston’s top museums, sights and tours for the price of the card, with savings of up to 55% compared to purchasing separate tickets.

The Boston Duck Tours combine high-energy fun with a unique perspective on all the history that makes Boston a great town, plus some quirky facts that visitors won’t get on just any tour. The Ducks themselves are also a part of Boston history, being driven in both the city’s championship Red Sox and Celtics parades. Whether riding on “Red Sox Nathan” or “Kenmore Karla”, or any of the other Ducks for the 80-minute tour, visitors will laugh and be entertained while learning about the city. Don’t be surprised if the tour guide, appropriately called a “conDUCKtour,” encourages riders to quack at people as they go by. Don’t be surprised at the many people who quack back.

The tour passes by the gold-domed State House, Newbury Street, U.S.S. Constitution, The Holocaust Memorial and much more. Then, the World War II style landing craft takes riders to the edge of the Charles River… and drives right in! The tour bus becomes a tour boat, and riders get a duck’s-eye view of Boston and Cambridge from the water.

“We are always looking for ways to add more value to our products”, said Cecilia Dahl, President and Co-Founder of Smart Destinations. “Boston Duck Tours at half price offers great value to our customers as well as our partners.”

Smart Destinations è il principale fornitore di ingressi illimitati per visite turistiche 15 principali destinazioni di viaggio del Nord America da Oahu a Boston. Il sistema di bigliettazione di Smart Destinations comprende 425 musei, attrazioni e tour, aggregandoli in ciascuna destinazione su prezzi fissi, prodotti a più ingressi, risultanti fino a 50 Risparmio% rispetto all'acquisto di biglietti separati. La combinazione di risparmio e convenienza ha portato a 94 % di soddisfazione del cliente misurata da 3 ricerca del partito e ha aiutato il rango della compagnia 78 sopra Inc. Magazine 2008 lista dei 500 aziende in più rapida crescita. Distribuito attraverso i principali servizi di viaggio in 25 Paesi come il Web, i prodotti Smart Destinations sono un "compagno fidato" per il meglio che una destinazione può offrire a un prezzo imbattibile. Per maggiori informazioni sull'azienda e sui suoi prodotti, visita www.smartdestinations.com .