Go City® Card Launches Go Las Vegas Card Multi-Attraction Pass

Visitors Can Save Up To 55% On Their Choice Of Las Vegas’ Most Popular Attractions.

Go City Card ha appena lanciato il Va la scheda Las Vegas multi-attrazione pass. Questo è il decimo di destinazione negli Stati Uniti l'azienda ora vende.

The Las Vegas Convention & Visitors Authority reports that over 41 million people came to the city in 2014. Therefore, the new Go Las Vegas Card’s ability to enable travelers to visit a choice of up to 11 participating attractions for one low price is a huge benefit.

Travelers have the flexibility to sightsee in two ways:

The Go Las Vegas Card – Explorer provides the opportunity to save up to 55% by bundling 3 or 5 attractions for one low price. A 3-choice pass is priced at $65 for adults (13+) or $60 for children (3 to 12) while a 5-choice pass is $99 and $95 respectively. Travelers can choose from the following attractions:

• Big Bus Las Vegas
  • CSI : The Experience
  • Rock Star Pool Party
  • Vegas Rockstar Club Tour
  • Outdoor Gondola Ride at The Venetian
  • Madame Tussauds di Las Vegas
  • Stratosphere Observation Deck Plus VIP Access
  • Las Vegas Shows – V Theater
  • High Roller Observation Wheel at the LINQ
  • Ristorante Planet Hollywood
  • The Mob Museum

The Go Las Vegas Card – Build Your Own Pass is great for those who already know which attractions they want to visit. Travelers simply select the participating attractions they want to see and save 20% guaranteed on two or more. The choice of 22 attractions includes those listed above as well as:

• Tour della diga di Hoover
  • Grand Canyon West Rim Bus Tour
  • Grand Canyon South Rim Bus Tour
  • Hollywood Mercedes Benz VIP Tour
  • Las Vegas Monorail 3 -Lasciapassare giornaliero
  • Las Vegas Monorail 2 -Lasciapassare giornaliero
  • Un pasto al Ristorante Planet Hollywood
  • The Ultimate Variety Show
  • The Mentalist
  • Zombie Burlesque
  • VEGAS! Lo spettacolo
  • Spogliarellista 101 Pacchetto Gold standard
  • Las Vegas Monorail 24 -hour Passo

The pass is valid for 30 days after the first attraction visit.

For additional information on the Go Las Vegas Card, visit GoLasVegasCard.com.

Informazioni su Go City Card

Go City Card, una divisione di Meta intelligenti, vende più attrazione passa a 10 delle più popolari destinazioni turistiche in Stati Uniti tra cui Boston, Chicago, Las Vegas, Los Angeles, Miami, New York City, Oahu, Orlando, San Diego e San Francisco. Go Città Card può essere acquistato online e immediatamente consegnato al telefono intelligente di un viaggiatore oppure possono essere acquistati presso i punti vendita di mattoni e malta all'interno di una città al momento dell'arrivo. I viaggiatori scegliere tra diversi tipi di pass per soddisfare le loro esigenze compreso un pass all-inclusive che fornisce carta bianca per visitare una delle città che comprendeva attrazioni o un "Build Your Own", che permette un viaggiatore di creare il proprio itinerario. A seconda del passo selezionato, i viaggiatori possono realizzare un risparmio fino a 55 % Meno di pagare al cancello. Tutti i passaggi sono dotati di extra di pregio tra cui la possibilità di saltare la linea in alcune attrazioni e guide complete della città che offrono consigli utili e sconti bonus su negozi e ristoranti.

For additional information, visit GoCityCard.com.

Press Contact:

David Ezra