Miami Explorer Pass offre Florida viaggiatori Flessibilità, Valore

Miami, FL — This summer, visitors to Miami have a new way to see the city’s top attractions from Miami Seaquarium to the Island Queen Millionaire’s Row Cruise. The Miami Explorer Pass lets customers choose any three top attractions from a list of nine and visit each one once during a 30 day period.

Miami Explorer Pass is available for sale following the resounding success of the sister product line known as the Go Miami™ Card. The Explorer Pass is the latest addition to a family of attraction passes offered by Smart Destinations, the premier provider of attraction passes in top U.S. travel destinations. The pass is valid for up to 30 days once used at an attraction, so extended stay visitors and locals can also benefit from the flexibility.

“The Miami Explorer Pass offers the excitement of Miami at a significant discount compared to walk-up prices. Bring the family to Miami MetroZoo, take a Miami Duck Tour, or choose one of the other attractions,” said Smart Destinations president Cecilia Dahl. “You can even save time by skipping the line at some of Miami’s most visited attractions.”

Miami Explorer Pass customers gain admission to some of the city’s most popular attractions, including: Jungle Island, Miami Duck Tours, Miami Seaquarium, Island Queen Millionaire’s Row Cruise, Gator Park Airboat Tours, Bayside Blaster, Viscaya Museum and Gardens, Miami Science Museum, and Miami MetroZoo. In addition to included admissions, Miami Explorer Pass customers receive savings at News Café, Kevin & Caruso’s Magic & Comedy Show, Miami Beach Parasail, Hector Watersports Jetskiing, South Beach Scooters, Segways and Fun Cards and a free VIP Coupon Book to Bayside Marketplace.

The Miami Explorer Pass is available online at www.ExplorerPass.com/miami. Attraction partners appreciate the pass’s customer tracking record, the ease in Smart Destinations’ advanced paperless technology, with ongoing, detailed reports about usage, and automatic and on-time payment.

Smart Destinations a colpo d'occhio:

• Lancio della Go Boston ™ Card in 2003 , Vai a San Francisco ™ Card in 2004 , seguito da 10 città aggiuntive in 2005 , 2006 e più recentemente New York City, Blue Ridge e Maui in 2007 .
  • Più di 1 , 000 partner di distribuzione e affiliati in oltre 25 paesi, tra cui Virgin Holidays, American Airlines Vacations, Southwest Vacations, Mark Travel Corporation, National Leisure Group e importanti tour operator online come Expedia, Travelocity, Viator, Orbitz e altro ancora.
  • Destinatario di più di $ 7 . 5 M investimento da North Hill Ventures, la divisione di venture capital di Capital One e Zon Capital Partners, una società di venture capital privata.
  • Cecilia Dahl, Presidente e fondatrice, è una veterana del settore del business dei viaggi all'ingrosso, in precedenza con Collette Vacations. Kevin McLaughlin, CEO e fondatore, è un imprenditore veterano con esperienza nel marketing e nella gestione dei prodotti per prodotti high tech.

Smart Destination, con sede a Boston, MA, con sedi in tutto il Nord America, è il principale fornitore di pass per l'ingresso illimitato 15 principali destinazioni di viaggio del Nord America da Oahu a New York City. Le Go Card e gli Explorer Pass delle Smart Destinations offrono accesso prepagato a oltre 425 musei, attrazioni e tour per un prezzo fisso. La combinazione di risparmio e convenienza ha portato a 94 % di soddisfazione del cliente misurata da 3 ricerca del partito e ha aiutato il rango della compagnia 78 sull'inc 500 elenco delle aziende in più rapida crescita. Distribuito attraverso i principali servizi di viaggio in 25 paesi, dipartimenti HR aziendali e dei loro fornitori, così come sul Web, i prodotti Smart Destinations sono un "compagno fidato" per il meglio che una destinazione ha da offrire a un prezzo imbattibile.