Go Select Pass Quickly Becomes Top 20 Free Travel App

Tens of Thousands of Smartphone Users Have Downloaded the Go Select Pass, Getting Instant Mobile Tickets (up to 40% off) for Top Attractions

BOSTON — The new Go Select Mobile Pass, which allows travelers to custom-build their own discount attraction passes and leave long lines and high admission prices behind, has quickly become a Top 20 Free Travel app in the Apple Apps Store.

The powerful and simple new app turns any smartphone into a money-saving pass, Go Select Top 20allowing travelers to save on top activities, attractions and tours while using their phone as their admission pass.

“We know travelers are looking for  faster on-the-go solutions and the tens of thousands of downloads the app has received shows how it  helps simplify their vacation plans,’ said Brian Carr, CMO of Smart Destinations. “We are hearing great reviews from our customers.”

It’s easy to use: instead of standing in line at the gate and paying full price, travelers can use any smartphone to visit GoSelectPass.com and purchase admission to more than 400 popular attractions in America’s top tourist destinations. iPhone and iPad users can also download the app from the App Store. Either way, anyone with a smartphone can then skip most entrance lines and go straight to the gate, using their smartphone as their admission pass.

Go Select Pass non solo offre ai viaggiatori un modo per evitare lunghe code e la seccatura di stampare, trasportare (e possibilmente perdere) biglietti, aiuta i viaggiatori a risparmiare sul prezzo di ammissione alle destinazioni popolari. I visitatori che acquistano i pass con due o più attrazioni hanno la garanzia di pagare meno del prezzo del gate e più attrazioni scelgono, più risparmiano, fino a 40 per cento di sconto.

Travelers can choose from more than 400 of the most popular attractions in seven U.S. destinations: Boston, Chicago, Miami, New York, Orlando, San Francisco and the island of Oahu, Hawaii. Go Select Pass is already accepted at many top U.S. attractions, including Boston’s Museum of Science, Chicago’s Shedd Aquarium, San Francisco’s Golden Gate Bay Cruise and the NBC Studio Tour in New York.

Since 2004, Smart Destinations passes have delivered over six million money-saving attraction admissions to budget-conscious families. Today’s mobile Go Select Pass launch now provides instant access to savings, perfect for smart, cost-conscious on-the-go travelers and spontaneous adventures.

Ulteriori informazioni su Go Select Pass at www.GoSelectPass.com . Scopri di più su Smart Destinations a www.SmartDestinations.com .

Smart Destinations sta rivoluzionando il settore dei viaggi con la sua tecnologia proprietaria che offre gli unici passaggi mobili multi-attrazione che massimizzano il divertimento, il risparmio e la comodità delle visite turistiche con opzioni di acquisto flessibili per ogni tipo di viaggiatore. Disponibile su qualsiasi smartphone, online e nei punti vendita al dettaglio, i pass Smart Destinations, tra cui Go City Cards, Go Explorer e Go Select, offrono risparmi garantiti a più di 400 attrazioni attraverso nove destinazioni nordamericane, tra cui New York, Orlando, San Diego, Chicago e Boston. Tutti i passaggi sono dotati di preziosi extra, inclusa la possibilità di saltare la linea in determinate attrazioni. Smart Destinations passa attraverso la tecnologia brevettata della società e la più grande rete di partner di attrazione del settore per far risparmiare i consumatori 40 percentuale rispetto all'acquisto di biglietti singoli. La società ha sede a Boston, MA. Per maggiori informazioni visita www.smartdestinations.com .