Celebrate Mother’s Day with a Travel Gift from Smart Destinations

Smart Destinations, the leading provider of multi-attraction passes to more than 400 of the nation’s top sightseeing attractions, today announced its upcoming Mother’s Day Sale on its Go City Cards and Explorer Passes.

Mother’s Day is approaching quickly, but there’s still time to find a thoughtful and special gift. Show your love and appreciation for the Moms in your life with a travel gift from Smart Destinations. Plan a day or getaway filled with activities that she will enjoy with the rest of the family!

Da maggio 8 a maggio 13 Meta intelligenti è in possesso di una vendita speciale su tutto Andare Città Carte e Explorer passa . Per fare questo dono viaggio ancora più facile da dare, Meta intelligenti offre anche gratis pick-up in città tesi passa per un tempo limitato. Inserire "FREEMAY" alla cassa per approfittare di questa offerta.

"Dare un regalo per la festa della mamma è di trovare qualcosa che la mamma si divertiranno molto", ha detto Kevin McLaughlin, CEO di destinazioni intelligenti. "Un regalo di viaggio come una City Card Go rende facile e divertente di portarla in vacanza speciale o anche solo una gita di un giorno!"

Whether it’s a short weekend getaway or a weeklong trip, Go City Cards are the perfect addition to Mom’s travel experience. Go City Cards provide admission to the most popular activities, tours, and attractions.

Ci sono una serie di attività degne di nota che le mamme vorrebbero avere un po 'di tempo per godere. Andare in crociera o tour in barca, come il Chicago Architecture Cruise , Visitare musei come il Museum of Modern Art , O per godersi escursioni a piedi, come il Freedom Trail Escursioni a piedi , Sono solo alcune idee di cosa fare per aiutare la mamma prendere una pausa dal suo programma fitto di appuntamenti.

Celebrate this Mother’s Day with a travel gift by visiting Smart Destinations for the latest information on discounts and multi-attraction admission passes.

About Smart Destinations:

Smart Destinations, a leader in the travel industry, lets travelers enjoy more activities in their destinations for less. With its multi-attraction passes, travelers enjoy flexible purchase options, savings of up to 55% gate prices, and the convenience of skipping the line at most popular attractions. Available online and at walk-up retail outlets, Smart Destinations passes, including Go City Cards, Go Explorer and Go Select Passes, provide admission to more than 400 attractions across nine North American destinations, including New York, Orlando, Oahu, San Diego, Chicago, Los Angeles, Miami, San Francisco and Boston. For more information visit:http://www.smartdestinations.com